Monday, November 17, 2008

rak tiga tingkat


dah lama dah bilik aku sangat bersepah dengan cd-cd yang tak tersusun, buku-buku, hiasan, dan macam. aku pon dah naik penin dengan bilik aku. smalam kebetulan p carrefour bli tv utk membe aku, ternampak rak tiga tingkat yg macam best utk aku letak lam bilik.murah lak tu, rm18 ja..terus amik dua.. balek umah pasang ! skrang ni baru aku tau.. bilik aku semak ngan CD aja.. hahaha..
lam rak tu sumbat dSLR, cd-cd divx yg aku dah burn, cd-cd xbox360, cd ps2, ngan cd-cd lain2 yg masih lam spindle. hahahaha... gilo dunia sekarang.. penoh dengan cd !



speaker kat atas tu salah satu dari speaker 5.1. sblum ni letak kat lantai je.. skrang ni ok lah sket kut sbb letak atas rak.LOL.

2 comments:

> steellusion said...

haha.. cun2... banyk game xbok orik tu.. huhuu

mohd shazwan nabil said...

ori play-esia saja...